Dumma dumma mej!!

Åhh jag e så irriterad på mej själv!!

jag skulle ju på de där infomötet idag....
Så när jag ska kuta iväg till bussen så sliter jag åt mej lappen me adressen o de på. O i all hast så ser jag att mötet va igår!! Tisdagen den 20/1 åhhhhhhhhhhhhh hur kan jag vara så dum?? Jag har ju skrivit upp i min almenacka att de är idag!
Snacka om att jag blir dagförvirrad av att bara gå hemma.... SUCK!!

Jag ringde dit på engång när jag såg att mötet va igår... Och hon sa att det mötet va obiligatoriskt och missar man de an man inte gå utbildningen! Ahhh... men hon sa att jag skulle maila henne och berätta som det var.. Och eftersom jag ska plugga på distans så kanske de gick och lösa endå....
Åhh jag hoppas de!

Nu ska jag slänga iväg ett mail till henne!

Kommentarer
Postat av: Sanna

MEN!!! Hemsk det där när det var ett sånt viktigt möte.... Hoppas att det löser sig ändå nu då! =)



Jag är nyförlovad sen jul med min älskling, men giftemålet kommer inte bli inom ett år. Nästa sommar kanske! Hoppas jag! =)



Kram

2009-01-21 @ 17:34:40
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0