Jag har stillat mitt shopping sug för ett tag =)

Idag åkte jag ju till Flemingsberg för att jag skulle till läkaren.... Jag skulle vara där 8.30, men jag fick komma in redan 8.15 =)
Skönt att äntligen få komma in före min tid =)
Inne hos läkaren tog de typ 10 minuter.... Min syn hade blivit mycket bättre
Jätte skönt och höra.. Dock har jag sjlv inte märkt de.... Men men... Hon vet inte vad de beror på, men de nånting med synnerven som inte stämmer... Ja ja.. Jag kommer få en kallelse till Sankt Eriks ögon grej, där ska en läkare kolla på mig.. Så ska han se om han kommer på nån ytterligare utredning... Annars e de bara och avvakta =/

Efter jag varit på Huddinge Sjukhus, köte ja mej en macka på pressbyrån... Ja va tvungen och vänta in så affärerna skulle öppna... Jag skulle köpa syrran och mammas presenter... De gjorde jag =)
Efter de gick jag in på h&m och shoppade loss.. De va jätte skönt, för de va inge folk där =)

   


   
Allt de här ovanför va på rea på H&M... + Att ja hade 20% rabatt på alla rea saker och dessutom presentkort där... Så från mitt egna konto betalade jag 95 kr =) KAAAAP!! Egentligen skulle de gå på 400 nånting.. =)


 
På Blend köpte jag 2 par jeans =)  För endast 349 kr... Också kap =) REA!!


På Lindex köpte ja detta skärp... Dock inte på rea men de kosta bara 99 kr =) Även de kallade jag KAP =)

Nu ska jag kolla klart på Desperata Hemmafruarna säsong 1 =)
Ikväll blir de utgång med Anna =) De ska bli kul kul kul =)

Anders e ju på vinterfest med sitt jobb så då ville inte jag vara sämre så de ska bli ut´gång och de ska bli sååååå kul =)
Jag och Anna ska ha premiär första gången bara vi e ute =)

Nu kallar hemmafruarna....
BTW jag ska på anställningsintervju på måndag =) Yeeeeeeeeeej!! Dom ringde idag =) Jag trodde de va hon som mailat.. Men de va en annnan =) Hmm jag är eftertracktad 


Kommentarer
Postat av: stine

åhh va mycket fint du köpt..

jaha, okej, men den kommer säker innan, om hon redan känner av det :) det var så lite så, bara kul att hjälpa till..

kram

2009-01-23 @ 15:47:25
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Oj, hur lyckades du få komma in tidigare till en läkare?!?! Händer ju aldrig!



Kul med shopping!

2009-01-23 @ 19:32:07
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0