Diverse surr om igår..

Igår kom Ingela hit.. Vi låg vid poolen och snacka massa skit och badade.. De va super varmt...
Efter nån timme kom AK och Lisa förbi..
Jag och AK drack kaffe och Lisa tog sig en husesyn.. Efter de så drog vi till Hedlandet..
Lisa åkte före mej eftersom jag inte hittade.. Jag fick ringa upp henne 2 gånger för att påminna henne om att de va en 70 väg och inte 50.. Efter andra gången jag ringde så gasade hon upp till 60...
När vi kom fram så frågade jag henne varför hon låg och puttra i 60 hela vägen.. Till svar fick jag: - Jag trodde inte du ville köra så fort...
Hmm jaha? ja vill ju inte bli av med körkortet för att jag kör för sakta.. Tro´t eller ej, men man kan faktiskt det!
Dessutom älskar jag ju och köra fort... Ju snabbare dessto bättre =)
Men eftersom prövotiden är 2 år, så gäller de att vara noga med hastigheten...

Efter Hedlandet så drog jag och Ingela till Gnesta... Vi skulle hämta ut mitt körkort =)
Vi åkte till ICA som hade paket utlämning.. Där möttes vi av en snorktjej som typ dumförklarade oss för att vi inte visste vart STOPP och Statoil låg... Jaha?

Efter vägbeskrivningen så hittade vi rätt...
Dock så står de Sandra Nilsson på namnet och Sandra Sjöberg på namnteckningen.. Hmm dubbla budskap =) Men de är väl inte såå lång tid kvar tills det blir ändrat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0