Bröllopsfix, fotboll & nationaldag!

Idag har det varit fullrulle.. Vi har varit nere på stan och fixat en heldel till bröllopet...
Jag köpte bla underkläder som jag ska ha en stund på bröllopsnatten =) Även ett par trosor som jag ska nder självaste bröllopet..
Jag köpte pärlor som jag ska ha i håret.. Jag hade hårnålar sen tidigare.
Så ikväll har jag tillbringat tiden med att göra mina hårpärlor.

Jag har även gjort 2 hemlisar till mina tärningar, Jessica och Ingela =)

Ja jag vet att de röda presentsnöret inte passar, men jag hade inget annat. Men de gör inget tycker jag. eftersom jag har gjort allt själv inklusive paketen så syns de extra mycket att det är "homemade". Lite snett och lite vinnt och lite rött =)

Vi har även hunnit med att besöka svärföräldrarna. Där blev de fika och en symaskin... =)

Imorn ska jag till Makeupstore och få en make =) De ska bli riktigt kul. Jag fick ju de av mina vänner när jag fyllde år. Men jag har inte haft tid och göra den. Så jag tänkte att jag kan göra den nu till bröllopet.
Efter sminkningen så ska vi åka till huset =) Åhh de ska bli så kul... Vi ska visserligen bara få reda på viktiga saker, såsom hur pannan fungerar och poolen och allt sånt =)
Men det ska bli kul!

Nu blir det fortsätta kolla på fotbollen!

Hejja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Minna

Mina naturliga naglar är superstarka som de är annars så jag brukar bara manikyrera dem. Men de kommer va skönt att ha en konstant manikyr som sitter. Vanligtvis lossnar nagellack på mig på 1 dag.

2009-06-06 @ 23:19:44
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Ingela

En present ! Tihi vad spännande =)

2009-06-09 @ 00:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0