Ny design.. Vad tycks??

Nu gjorde jag om min design ändå... Jag hade ju tänkt att jag inte skulle byta på ett b bra tag.. Men nu blev de nytt och frsächt igen...
Vad tycker ni om den??


Ikväll ska AK & Lisa dricka öl.. Hemma hos Lisa tror ja de blir, men ja vet inte..  Blir de där, så kanske man tittar förbi en sväng och pratar massa skit.. Va ett tag sen de bara va vi...

Men samtidigt är de helg och jag vill ju umgås med min underbaraste!
Hmm får vänta och se vad som händer och sker när AK ringer upp....

Imorn ska jag och Anna och Anders göra stan! Aaa eller Södertälje iaf =)  :thumbup:
Anna behöver dansa, och jag är ju inte den som är den och bangar :P
haha man får ju ställa upp för dom äldre :D Eller hur Anna??
Fast jag har lite konstig känsla... Nåt som inte är bra... :mad: Men men... Jag vet inte riktigt vad det är, men nåt är de.... Typ tjafs, bråk och sånt där...
Kanske bäst och hålla sig inne =) :thumbdown:

Nu ska jag ta och börja med maten... Wooooook! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Vad bra! desamma.



Kramar

2009-03-06 @ 17:56:10
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Designen är snygg!



Kramizzz

2009-03-06 @ 18:12:22
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vadå gammal?!?!

Bajsa på allt vad tjaffs är, med rätt inställning överlever man det mesta :P

2009-03-06 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0