Utmanad again

Har fått en utmaning av min söta sysling  Lisa som ser ut som följande:

Vad ville du bli när du var liten?
Frisör och "dagis fröken"

Vad blev du? "Dagisfröken" haha barnskötare

Samlar du på något? Nopp

Vem skulle du vilja slå på käften, alt. skicka en brevbomb till? Ingen

Vem skulle du vilja krama? Orsak? Anders, men de vill ja jämnt! Anton och Måns för att dom är de bästa syskonbarnen ever!

Hur ofta ljuger du? Aldrig, om det inte är super viktigt =)

Vad var det bästa som hände igår? Samtalet från jobbet, och anställningsintervju samtalet =)

"Säffle...på vägen till Province" Är det en bra slogan? Nää

Kan du jonglera med 3 bollar? Ja ibland =)

Vad är det godaste du har i kylskåpet just nu? oj de finns massa gott... Morötter och frukt =)


Jag utmanar den som vill... Tror dom jag brukar utmana kommer tröttna på mej =) Men skriv gärna en kommentar om du antar den =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag antar din utmaning. :)

2009-03-17 @ 21:26:41
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Sanna

Morötter och frukt!! Bra! =) Ha ha, det skulle inte jag valt.. =P

2009-03-17 @ 21:33:01
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0