Ösmo marknad helg!

Åhh vad jag älskar den helgen då det är Ösmo marknad =) Det är så galet kul och gå runt och kolla på allt folk! Men den här gången så var det inte alls lika mycket folk som man känner....
Undrar vart alla tagit vägen.. ?

Igår gick vi där från typ halv 12 till typ 16.... Gaaah!! Det är ju inte direkt så att det är mega stort... Men vi gick runt, runt runt hela tiden överallt =)
Kul...
Likaså idag... Då va vi där vid 11.30 tiden och gick hem vid 15.30 tiden.... Men då hade pappa och Anders redan tröttnat, så dom gick hem... =)

Vi käkade även Thaimat =) Riktigt gott!
Igår käkade vi som vanligt langos! Det är ett måste på marknaden! Ett annat måste är strumpor! 12 st för 100 kr. Jag slog till med 24 stycken... Välbehövligt!

Så nu har jag strumpor så de räcker tills nästa marknad =)

Jag köpte även ett par skor.. 100 kr.... Billigt är bäst!



Underbara Anton fick en klubba som var likastor som han själv =)

Så köpte vi ju såklart kolor... Sånna som alltid lyckas fastna i tänderna... Även polkagrisar köpte vi =)
Skålen köpte vi också... Det är återanvänt glas, och den tyckte vi va fin, så den fick följa med oss också... 65 kr...

Igår kväll sjöng jag och syrran massa karaoke... Skoj skoj... VI drack även rosévin och käkade grillat.. Senare på kvällen så kom Hanna och Ann förbi.. Vi skulle gå bort till Pindos och dricka öl tänkte vi... Men när vi kom dit 23.10 så släppte dom inte in... Ehhh jahapp?? Nä, för då skulle dom tydligen stänga klockan 12... Varför de när de e ösmomarknad lixom? Idioter!
Dagens ris till Pindos!
Så vi gick hem till mamma och pappa istället och babblade massa tills vi tillslut följde med Hanna hem...

Så har våran helg varit =) Helt underbar!
Men som man säger: BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!!

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Åååå va roligt. Minns så väl Ösmomarknad som man alltid gick på alla dagar. Måste till Ösmo nuu i sommar och hälsa på, det va ett tag sen jag va där.

Hoppas allt va som vanligt på marknaden.

Kramar

2009-05-24 @ 18:57:27
URL: http://zandrahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg precis din kommentar och va roligt att du träffade dom, hoppas allt va bra med dom.

Kramar

2009-05-24 @ 18:59:45
Postat av: Ingela

Kul att man fick vara med på ett hörn i ditt inlägg. Jag var ju faktiskt också en del av kvällen :S

2009-05-24 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0