Det spökar i mitt hus...

Jag tror faktiskt att det spökar här hemma.

För nån vecka sen när jag hade gått upp, gick jag och kollade på klockan som hänger i köket. 06.30. Va faan vadå 06.30??? Tänkte jag. och började undra om jag gick i sömnen eller nåt.
jag kollade då på min mobil. 07.30. Hmm tänkte väl. tänkte jag och brydde mej inte  mer om de.
Jag frågade Anders om han hade ställt tillbaka klockan. Jag tyckte det verkade så konstigt att det ändrad sig på pricken 1 timme tillbaka. Men han hade inte det.
Jag trodde då att det kunde vara batterierna.
Så jag ställde tillbaka klockan som den skulle vara.

Igår hände det igen. Klockan var på riktigt 11.37. Men klockan i köket stod då på 10.37. Jag blev isakall och förundrad.
Observera då att klockan hade gått rätt tidigare på morgonen.

Nu vågar jag inte ställa om den som den ska gå. utan låter den få härja som den vill. Batterierna kan de ju knappast vara eftersom det blir exakt 1 timme tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Malin

Timmvisaren verkar ha fått problem, kanske fastnar ibland?

2009-12-07 @ 14:34:24
Postat av: Eva

Har varit med om det där så sent som idag :-/

2010-05-12 @ 23:20:58
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0