Kom och fika!

I fredags så fick jag hoppa in och jobba lite. Men de blev ju bara 4 timmar. Tanken va ju att jag skulle hem och städa och baka lussebullar.
Jag orkade inte baka. Så det blev städning till 1000.
Kusin Helena skulle åka till Enköping och köpa en bil. Och eftersom de ligger ca 6 mil härifrån så va hon ju självklart tvungen och hälsa på  sin kusin =)

Hon skulle kolla på bilen klcokan 17. Så då borde dom vara här vid 19 tiden tänkte vi. Men som resten av släkten Nilsson var även hon tidsoptimist :P
Dom kom inte hit förrän efter 20 tiden...
Helena hade sin hund med sig. En labrador/amstaff... Tik.. Dock gick det inte alls bra med Bella och Zina..
Vi har många teorier om varför det inte gick.

Dom är:
Zina blivit rädd sen hon blev attackerad av schäfrarna och labradoren.
Bella smitta av sig sin osäkerhet
Tik och tik. ((borde egentligen gå för grannens hund är tik))
Lika stor som Zina ((Zina kanske bara gillar småhundar))
Bella kanske börjar löpa snart, med tanke på hennes tuttar..
Zinas revir

Bella fick vara på nedervåningen resten av kvällen.
Jag hoppas bara att det går bättre med ZIna och Tarzan.. Annars kan de ju bli lite knepigt.. Men de återstår och se den 23 dje =) För då kommer Empan och Hanna och Tarz! Kärlek!

På lördagen efter att dom åkt, gick jag och Zina bort till Anders. Han höll på och jobba med träden... Fyy faan vad jag slet! Jag slet som ett djur, och de e nog bland de jobbigaste jag gjort. + att det regnade...




Idag gick Anders upp och käkade frukost, sen drog han och fortsatte med träden. Jag stannade hemma och bakade... MASSOR!
Så nu har vi fikabröd så de räcker ett tag.. Btw det räcker nog ganska länge, eftersom vi aldrig får gäster...



Idag har vi varit hos Ullis och Stefan. Ullan fyllde 31, så vi va där och moffla tårta. Efter de åkte vi till Willys och handlade och sen åkte vi och hämtade hem pizza!
Slappt!

Nu ska jag kolla lite på tv =)



Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0