Rädd som fan!

Helt ärligt. Jag vill ALDRIG mer vara själv hemma!
Jag är på riktigt skiträdd!

Det är kolsvart ute, och jag måste ut med hunden. Jag va ute nyss så hon fick kissa på gräsmattan, men hon har fortfarande inte skitit!

Jag undrar m hon håller på och ska börja löpa. Hon luktar aber. Antingen e de från hennes muff eller bajahåla...

Nu vill jag att MT ska komma! Men de lär ju dröja ett bra tag.. Hon skulle åka från Ösmo snart..

Åhhh! jag vill ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer vara själv!



Ser ni vad rädd jag är??


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi.. snyyyyyygg. ;) stackars dej o din rädsla. Tur att du har en hund! =) Puss

2009-09-12 @ 12:20:34
Postat av: mackan

förmodligen analsäcken som luktar

2009-09-13 @ 12:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0