Pappa på besök och massa gjort!

Snacka om att man hinner med mycket när man går upp tidigt!
Jag har redan dragit bort sänkläderna, tvättat 2 maskiner tvätt, haft pappa och Bossebus på besök och Anders har gått runt sjön och klippt klorna på Zina.
Effektiv dag!

Snart ska vi iväg på 1 års kalas.

Pappa och Bosse kom på besök. Pappa fyller år idag! ♥ Dock är jag nog en värdelös dotter. Jag hade inte köpt nåt till pappsen. Jag visste inte att han skulle komma hit idag. Men han får nåt extra fint nästa gång!

Pappa hade däremot med sig presenter till oss.
Dom var ner en sväng till Ullared. Pappa skulle ju köpa en ny mc...
Jag fick ett bordstativ!
Perfekt för egobilder ;)



Pappas nya motorcykel var riktigt fin! En "lekhoj" som han kallade den :) Nu har han 3 st.. En trans, en guldvinge och en BMW...


I like it!

Nu ska jag ta o hänga en tvätt för att starta en ny maskin! Sen ska vi iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0