Vem bloggar jag för?

Emellanåt tappar jag motivationen till att blogga. Men egentligen vad gör det?
För vemsskull bloggar jag egentligen för? Det är ju enbart min egenskull. Möjligt vis min familj och mina vänner som jag inte träffar alltför ofta.

Just nu känner jag att jag har en liten släng av bloggtorka. Egentligen inte. Jag har en släng av allt-är-tråkigt-nu.
Jag vill göra nåt. Men är så trött på att ena engagera mej i nåt.
Jag har iaf ringt och bokat tid till naglarna. De skrev jag nog förresten i förra inlägget. Men jag har dessutom hunnit ändra tiden.
Japp, på måndag klockan 10.00 ska jag göra dom. Jag längtar! Det ska bli så skönt! Det känns så fräsch och kvinnligt med långa naglar.
Nu kanske folk tycker att det är opassande, eftersom jag jobbar på förskola. Att det då är så mycket bakterier som härjar och fastnar under naglarna.
Men vet ni vad. De skiter jag i. Det finns tvål, vatten, nagelborste och även handsprit. (Ja jag vet att man inte bör använda handsprit när man har gjort nagelförlängning, men är de så att jag skulle få spya/bajs på mej, så garanterar jag att jag hellre använder handsprit än risk att få magsjuka!)

Desuutom har jag arbetat på förskola i 7 år. Och jag har nog inte fått varken bajs eller spya på mig en enda. SÅ varför skulle jag få de nu?


Idag har jag varit ute och solat. Läst. Promenerat med Zina. Fixat i landen. Fixat i växthuset. Pratat med syster. Pratat med Ullis. Pratat med Anders. Pratat med Hanna. Ätit lunch. Och massa mer saker.

Nu ska jag gå ut och se om det är nåt som behövs fixas... Borde egentligen åka och köpa målartvätt så jag kan börja måla listerna nere i badrummet. Men orka? De e ju sol ;)

Med risk för att det här just blev världens onödigaste och tråkigaste inlägg så tackar jag för mig!

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.om du behöver ngn som kommer förbi och käkar upp lite av allt godis du har så vet du vem du ska skriva till :P

jo vi har det jätte mysigt nästan alltid ;)

btw...jobbar oxå på förskola...bara en dansk en =)

2010-08-05 @ 16:20:12
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0