ZORBINGEN ÄR BOKAD!

Bokat och klart!

i bröllopspresent av min syster med familj fick vi en upplevelse... Inte vilken upplevelse som helst utan ZORBING :D

Då den skulle gå ut 15 juni, ringde jag till dom i maj för att boka tid. Men det var fullbokat. Hon fick då min mail, och mitt mobil nr, så dom kunde höra av sig till oss så snart de fanns en tid ledig.
Nu är det augusti och dom har fortfarande inte ringt.

Jag ringde upp dom för att kolla hur lång väntetid de egentligen är. Hon frågade om det var i stockholmsområdet vi skulle göra de... Ja svarade jag. Hon berättade då att det fanns gott om lediga tider, och har funnits det ett bra tag.
Jaha? Hon tog mitt namn och personnummer för att kolla. Då har jag på nåt konstigt sätt ramlat ur väntelistan.
Hon frågade när vi ville göra rullningen... Hon berätta att i september går de närsom helst.
Jag bestämde mej för den 11 september...
Hallå? 11 september... Är inte de typ nåt otursdatum?

Skitsamma! Jag har inte otur av mig. Bara ibland.

Så nu är det bokat och klart. Den 11/9 klockan 15.40 kommer jag och Anders sitta fast i en enrom boll och bli utputtade nerför en lååååååååååååång backe...
Jag både längtar, men är enorm nervös... Redan nu!



Jag verkligen längtar tills vi ska göra den.. Fy jag kommer va galet pirrig innan :D Men fyy så kul de ska bli!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

11/9 -2001 va ju då allt med world trade center hände...

2010-08-07 @ 00:34:33
Postat av: Hanna

va roligt!!!!!

2010-08-07 @ 10:46:53
URL: http://www.finest.se/hannapannaplutt
Postat av: Michelle

Svar; En flaska kostade ungefär 70 kronor. Så inte alls farligt! ;D

2010-08-07 @ 11:54:41
URL: http://meps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0