Gräsänka och julklappsinslagning

Nu är jag gräsänka till imorn. Eftersom det snöat så mycket idag (och nu) fick Anders köra in själv. Han får sedan sova hos sina föräldrar och åka hem imorn.
Känns skönt att slippa ut och slira på vägarna en dag som denna.

Så eftersom Anders skulle äta middag med grabbarna fick jag göra min egna middag... Den va inte svår alls eftersom vi precis innan Anders åkte var iväg till Strängnäs och handlade...

Middagen blev en delux

Nämligen mackor med rödbetssallad på :D

Hitills har jag även "roat" mig med detta...

skagit in julklappar... Finns det nåt tråkigare så säg till!
Såklart hjälpte Zina till. Hon låg och naggade på ena pappersrullen och innan de slet hon ut en julklapp som jag höll på att slå in...

Idag köpte jag även Anders julklapp. Han fick sitta i bilen och vänta medans jag sprang in på Elgiganten :D
Skönt att ha alla klappar (nästan) klara! Bara Anders som har 2 kvar att fixa...

Nu ska jag fortsätta titta på tv... Funderar på om jag ska ta och titta på This is it lite senare... Jag har hört att den ska vara bra... Alice i underlandet väntar jag med tills Anders kommer hem. Han ville också se den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0