Jag känner mej så glad!

Hallåa!

Känner mej på riktigt bra humör idag. Jag vet inte varför faktiskt... Men man behöver ju faktiskt inte ha en speciell anledning till att man ska vara på bra humör..



Eller?

Jag trivs verkligen toppen bra på mitt jobb! Underbara barn och fantastiska kollegor! Jag gillart! Imorn jobbar jag 9.15-17, men de tynger mej inte alls, trots att det är min längsta dag.. Ja jag vet att den inte är speciell lång egentligen. Men eftersom jag bara jobbar 75 % Så är det min längsta dag..

På onsdag ska vi ha APT... Helt värdelöst att de ska vara på en onsdag, men de kommer de förhoppningsvis inte vara varje gång. Onsdagar iaf, slutar jag 12.00. men eftersom vi ska APT så kommer jag börja igen 17.30 och hålla på till 19.30...
Suck!


Idag har vi ätit kassler, potatis och svamopsås.. De va götta. Nu ska jag kolla om de finns nåt på TV...


Seeee Yaaa!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Thihi, jag menar få fart på bloggen så klart! Få till lite reklam och tjäna storkovan=) å jag tänkte du skulle hjälpa mig lite på traven...

Vrf använder du inte laptopen??

2010-01-18 @ 20:07:31
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0