Magsjuk

Åhhh vad jag hatar vårat internet!!! Jag hade skrivit ett jätte långt inlägg, men sen så försvann anslutningen och hela inlägget försvann... Trodde de iaf skulle sparats i utkorgen, men icke!

Jag har blivit magsjuk... Jag spydde som en gris hela förmiddagen igår. Men efter 14.30 tror ja de va, sp kom de inget mer. Idag mår jag okej. Jag är matt i kroppen och har en migrän LIKNANDE huvudvärk.. Den hade jag visserligen igår med..

Jag fattar inte varför jag har sån förbannat otur och bli sjuk. De e andra gången på 1 månad... Usch!

Idag ska Zina få gå på en promenad.. Oj vad elakt de lät. de lät som om hon inte brukar få gå på promenader.. hahaha... De brukar hon såklart alltid få!
Men igår hade jag inte kraften till och gå, så igår fick hin springa runt och pulsa i snön och göra sina behov på gården... Men på kvällen fick hon promenad..
Men hon led inte av de... Faktum är att hon nog tyckte de va rätt mysigt och bara sova en hel dag.. När jag gick upp på morgonen, låg hon fortfarande kvar och sov.
Anders lät henne kissa innan han åkte till jobbet, men de va bara nedanför trappen.. Sen kom inte hon upp förrän 11.30!
Snacka om lathund... 



De har kommit så galet mycket snö här!! På våran gräsmatta är det upp till knäna på mig. Stackars Zina. När hon hoppar där, så ser man bara hennes huvud som sticker upp... Igår ville hin gå efter mej, så jag redan hade gjort ett spår, men då råkade jag sparka till henne på nosen... De va visserligen inte hårt, och hon fick inte ont. Men jag fick ändå dåligt samvete..

Idag är de ju fredag... Imorn fyller min svärmor år. Anders ska dit, men jag vet inte hur de blir med mej.. Om jag har haft magsjuka så smittar väl jag??
Min mamma o pappa skulle komma imorn på förmiddagen. Men ja sa att dom inte fick komma om ja smittar. Åhh jag som så gärna velat träffa dom... Jag har ju inte gjort de iår.... :(



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Därför att bacillusker oxå trivs på dagis förstås=)

2010-02-01 @ 22:12:56
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Krya på sig

2010-02-01 @ 22:13:48
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0