Ibland har man de på tok för bra :) här li...

img_1110 (MMS)

Ibland har man de på tok för bra :) här ligger jag o slappar vid poolen. Nästintill pinas jag av värmen.. Men hoppa i poolen känns inte som nåt alternativ just nu.. De är "bara" 26 grader i den.. Igår va de ju Musköloppet.. En kompis till mig sprang. De är ju verkligen bara idioter som utsätter dig för de. Såå varmt de va igår i dessutom springa på de? Gaah fattar inte hur man ens vill de? Visserligen, hade jag varit sportfåne o tyckt de va skoj i springa kanske jag också hade gjort de. O trot eller ej, men jag har faktiskt varit sportfåne :) jag har både friidrottat, simmat och ridit! De kanske man inte kan tro. Men så är de. Höjdhopp va min specialare, och tackvare mina enormt långa ben gick de prima! Simningen va sådär... O tidning... Herregud jag bodde ju mer eller mindre i stallet.. Va jämnt där från morgon till kväll. Idag är jag mer eller mindre livrädd för hästar :)  Nu ska ja fortsätta steka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0