Det organiserade kaoset

Kul att jag nyss skrev värsta inlägget och allt just försvann då datan låste sig. Men jag är inte bitter.

Jag verkligen älskar mitt växthus.
Hade det varit större hade jag satt in bord och stolar där. Men nu är det inte större, men jag älskar´t.

Jag kallar det "De organiserade kaoset". Det ser ut som en tornado har dragit genom. Eller... Så farligt är det inte. Men på golvet e de en aning mycket saker. Men de är bara krukor, jord och trädgårdsredskap.

Här kommer ett bildregn med bilder från det..


Mina chilliplantor i mina finfina decoupage  krukor.


Mina målade konservburkar. Och mina plåt hinkar/krukor. Köpta på loppis för 5 kr :)


Min finfina hylla med massa bra att ha saker...


mina fina vattenkannor :)


Mina gurkplantor växer så de knakar :) Även paprikorna tar sig fint!


Hela organiserade kaoset :)


Även utanför finns en kruka med blommor...


Även solrosorna tar sej fint. Dom förra frös ihjäl och dog...


Vinbären har fått sällskap av älgen :)


Mina pallkragar med succhinin :) I mitten är nu morötterna sådda. Plockgräset verkar inte heller vilja ta sig. Längst bort är det kryddlandet. o närmast i icke pallkragarna är de färskpotatis plandat med ogräs.


Jag älskar´t! tilloch med vara där o plocka ogräs är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0