Försovning igen och Lyckliga Lotta

Idag har de varit en toppen dag på jobbet.
TROTS att jag försov mig IGEN! Jag vaknade 10 minuter innan jag skulle åka... Jeeez! Tur att jag hade lagt fram kläder redan igår kväll!
Men jag hann!
Jag vanade, svor en jäkla ramsa med svordomar, samtidigt som jag flög upp ur aängen, klädde på mej och fixade mej. Sen sprang jag ut med Zinas saker och fixade blommorna som jag hade plockat till midsommar firandet idag. In hällde upp kaffet i min finfina termosmugg, ut med Zina, och sen åkte jag iväg.

Nästan lagligt hela vägen ;)

Vi hade som sagt midsommarfirande på jobbet idag. De va riktigt mysigt! Massa dans runt midsommarstången och massa "skön"sång :D
Jag fick även några presenter...

Bl a denna Lyckliga Lotta :)



Imorn är det sista dagen på mitt jobb.. De känns både bra och dåligt. Bra för att jag är i stort behov av semster nu. Och dåligt för att jag kommer sakna alla barnen och personalen!
Dom har verkligen varit underbara! Tack för min tid hos Er. Jag hoppas ni fortsätter och följa med mig här på bloggen :D

Nu ska jag göra nåt... Jag har blivit galet trött av att sitta stilla här...

Kommentarer
Postat av: ElinsPhoto

Har också fått mig en lycklig lotta men min mår inte så bra. Den har blivit anfallen av en katt och sedan blivit bortglömt den stackaren!

2010-06-24 @ 08:17:33
URL: http://elinsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0