Jag har hemlängtan!

Den här gången har jag tänkt o inte klaga så mycket på att jag är så trött. Men jag är det.. Faktum är att jag är avintrött och mår illa.. Men men jag slutar 16 idag så de e skönt! Imorn stänger jag.. Men Jag längtar faktiskt! De betyder att jag har sovmorgon! Ja börjar inte förrän 9.30, vilket betyder att jag inte behöver gå upp förrän 7.30. Och då är det sminka mej, klä på mig och gå med zina som gäller. Morgonkaffet får jag njuta av efter morgonpromenaden.
idag tror jag de blir en långpromenad runt sjön. 8 km :) antingen de eller en tur på sjön kanske :) vi får se.
idag tänkte ja åka till mitt gamla jobb o hälsa på världens bästa kollega, men. Hon skulle ha samtal, så de får bli en annan gång. Istället blir de hem o mysa o leka med min underbara hund o katt :) de är så skönt o inte ha några måsten! Bara njuta av tystnaden o göra som jag vill!
jag ska nig lura min man och hjälpa mej med utemöblerna så man kan ligga o slappa vid poolen på eftermiddagarna. Gräset skulle visserligen behöva få sig en omgång med klipparen, men de kan vänta.

åh nu längtar jag hem! Mest till tystnaden och mina djur. Ja självklart längtar jag efter A också, men han kommer så småningom med sin nya fläschiga bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0