Som en sovande ungdom

Herregud!

Vet du hur länge sen de va jag sov till 11?? Elvanollnoll! En evighet sen. Nu känns det som att jag sovit bort hela dagen. Men de gör mej ingenting. För jag är fortfarande sjuk...
Tror att jag dessutom håller på o få ögoninflammation... Ogillar!

Ídag ska jag åka in till Mariefred.. Jag måste köpa alvedon. Jag har varken lust eller ork till o göra de.. Men nödvändigt ont.

När jag och Zina va ute på gräsmattan för att hon skulle få kissa en snabbis, så jag kunde dricka mitt morgonkaffe innan promenaden, sp fick hon tokryck och började härja runt. Hon får sånna d'r spasmerryck och bara springer runt runt runt.
DOCK satt hon fast. I kopplet. JÄVLA FLEXIKOPPEL. HATAR! Då hann inte kopplet dra ihop sig så de trasslades runt hennes ben och tog tvärstopp. Hon skrek. Usch de va så hemskt. Hon haltade ite eftereår men 5 minuter senare va de som bortglömt. För hennes del...



Nu ska ja dricka upp kaffet och ta en promenad med Zina... ((Ni som nu tänker; Herregud, ska inte deras stackars hund få gå på promenad förrän nu? Kan jag bara säga att Älska va ut med henne innan han åkte till jobbet))
Fasen vad bra va att jag kan läsa era tankar. Då slipper ni lämna anonyma kommentarer, ni slipper även blogga om de i era egna bloggar. Nu slipper ni fundera.

Kommentarer
Postat av: jenny hammarström - mitt liv som mamma

Tack så hemskt mycket :)

Hoppas du också får en fin dag! <3

2010-06-09 @ 11:55:13
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: N I N A svarar

Nemen tack så mycket :D

2010-06-09 @ 12:32:38
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?Daaah, vem vill inte?!



Rekomenderar er stark att bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja (!!) Statestiken & kommentarerna kommer Direkt! Haha det är sant! Varit medlem på den ett bra tag nu, och som sagt har jag rejält många läsare! Så.. varför inte dela med mig av mina secret-tips?! Nu när jag faktiskt inte behöver dom längre! Du blir lätt medlem http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja.



Lycka till.. ;)

www.lanjas.blogg.se

2010-06-09 @ 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0