Vad heter dessa blommor/ ogräs?

För ett tag sen skulle jag berätta för Carola om några blommor som klassas som ogräs ((tydligen?)) Ja tycker dom är fina, men dom sprids som få.
Förra sommaren sa jag de namnet jämn, men när jag skulle berätta att förra husägarna hade planterat sånna så kom jag verkligen inte på namnet.
Nu har de gått ett par månader sen ja skulle förklara dessa blommor, och jag kommer fortfarande inte ihåg vad dom heter...
¨
Hjälp!

Nu när vi va ute på kvällspromenaden så fanns dom där och ja passa på o fota dom :D




Jag kommer ihåg att jag försökte förklara dom "Att dom ser ut som kottar"

Kommentarer
Postat av: zandra

tror dom heter lupiner eller ngt sånt

2010-06-03 @ 13:11:41
Postat av: ullis

Dom heter Lupiner gumman o är inte alls ogräs dom doftar gott o e jätte fina till modsommar (ha runt stången )

kram kram

2010-06-04 @ 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0