Jag är älskad av många!

Trött, trött, trött!

Snart är denna tråkiga dag över! Skönt! Jag längtar massor tills imorn..
Jag slutar tidigt, o då ska jag träffa Carola :D Vi ska till Gnesta.. Jag ska hämta min skor ♥ Mina rosa converse! Sen ska vi på loppis :D
KUL!
I love it!

Jag är galet trött nu... Vi bara ut med hunden, duscha lägga mig i sängen och kramas massor santidigt som hemafruarna går på tv.. Kan de bli bättre?

Anders gillar visserligen inte o kolla på Desperata hemmefruarna, men vad gör han inte för den han älskar? ;) Antingen kollar han på de med mig, eller så går han med Zina :)



Jag är verkligen en lycklig människa som har så många runtomkring mej som verkligen älskar mej!
Tack för att ni finns!

Min man, Mamma, Pappa, Jessica, Anton, Måns och ALLA mina underbara vänner! Även Anders släkt och familj!




En trött och älskad jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0