Lite söndagsshopping ;)

Imorse när vi vaknat och gjort oss klara, åkte vi iväg till Hedlandet...

Jag köpte lite saker... Inte alltför ovanligt va :D Men de fanns inte så mycket den här gången... Men så e de.. Vissa gånger hittar man massor och andra gånger hittar man knappt nånting..

Det här är vad jag har shoppat idag..


Ganska fula blompinnar.. Men dom ska jag måla vita, och sedan skriva på vad jag har planterat :) Dom kostade endast 2 kr :D


Ganska fula, "lågstövlar" Men toppen bra att ha när man bor i hus på landet :D


Fjädrar.. De e ju faktiskt snart påsk.. Så ja tänkte sätta ris på trappan...


Min nya klänning... Påminner om en sjukhusskjorta :D Men med ett skärp i midjan kommer den bli såå snygg... Speciellt med mig innanför :P
Hahaha

När vi va inne på Hedlandet, började ja må skit dåligt.. Jag började frysa, fick ont i kroppen och kände mig febrig, men med alvedon i kroppen försvann de lagom tills vi kom till södertälje... :)
Nu har jag dock väldigt ont i nacken.... =/

Nu ska vi ut med hunden och sen ta en låååång dusch tillsammans ♥ Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Heej, de har turkos fransdraperi nu på Jotex, men det är ju ett tag sen du sökte efter det...



Pratade med Ingela i dag, hon mår bra och lät jätteglad o pigg, härligt att höra :)



Krya på dig. Kraam

2010-03-15 @ 15:51:38
URL: http://evonns.blogg.se/
Postat av: sanna

Tillsammans med hunden?? ha ha! =P



Blompinnarna kommer bli grymma när du stajlat om dom!

2010-03-15 @ 21:17:42
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0