Ludde dör nog snart

Min fågel, Ludde håller förmodligen på o dö... Men hon är 12 år, så de skulle ju inte vara så konstigt..

Visserligen e hon inte så mycket min längre... Hon bor hemma hos mamma o pappa :) Så de e väl mer deras... Hon heter Ludde, fast mamma säger Ludda. För när hon va liten så va vi säkra på att de va en pojke, men med åren visade de sig vara en flicka :D



Hon äter tydligen hela tiden... Men rätt som det är så sitter hon i hop burrad på golvet...


Söta lilla Ludde.. Hon hamnar nog snart i frysen...  ((Vi har alltid begravt fåra undulater och andra djur på tomten hos mamma o pappa, men nu är kärlen och snön är kvar, så lägger vi in henne i frysen så hon inte ruttnar))

Usch, jag blir alltid så ledsen när djuren dör... TILLOCHMED när min guldfisk, Maj-Björn dog.. Men den fick ingen begravning.. Nää den spolade mamma ner i toaletten, och jag blev svin förbannad....

Så kan de va.. De är det som e de tråkigaste med att ha djur..

När min älskade Doris försvinner kommer hon få en gravsten och bli begravd på våran tomt... Men jag hoppas det dröjer läääänge!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ja usch aldrig kul... väldigt tacksam att du va med när d gällde Sune pune. kram

2010-03-29 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0