Varför är tisdagar sååå tråkiga?

Så va de tisdag idag dåra.. Veckans absolut tråkigaste dag om jag får säga de själv...
Jag vet inte varför jag tycker tisdagar e så tråkiga egentligen..
De är bara en tråkdag i allmänhet tycker ja..

Men de är ju hemmafruarna ikväll och de e ju toppen bra!

De finns en bra sak till med tisdagarna... En rätt löjlig sak, men ändå.. De e att Anders kommer hem för mej då.. Och de betyder att det är han som tänder brasan och går med Zina... ((Promenaden med Zina brukar visserligen jag kommit hem till, o vi går då tillsammans))

Annars då..Ja känner mej pigg! Utvilad... Skönt! De va länge sen ja kände så... Hoppas att dagen går fort idag! Jag vill hem och kramas med min man ♥


Se så fina vi är tillsammans! Vi matchar varandra så bra!
Snacka om att vi kommer få snygga barn ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: okej=) Håller med. 1 miljon är inte så mycket egentligen. Inte om man har saker man måste betala iaf

2010-03-16 @ 18:20:44
URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: anna-karin

go Sandra :)

2010-03-18 @ 09:18:38
Postat av: Richardanne

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-05-12 @ 16:00:13
URL: http://richardanne.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0