Bilen blänker som tusenstjärnor

Idag är nog första gången jag önskar att det INTE snöade....

Varför?
Jo för om de fortsätter så här kommer inte min mamma, pappa och junior komma hit imorn...
Pappa har endast sommardäcken på. Hans vinterdäck är här, de är därför dom ska hit och hämta dom.

Anders har hjälpt pappa med nya vinterdäck. Hans förra var helt slut. De var tilloch med så att hans sommardäck var bättre än vinterdäcken. Men dom heter ju iaf vinterdäck som pappa så fint sa :)

Juste.

Anders tog min bil till jobbet idag. Han skulle serva den. Och gissa vad. När bilen kom in på uppfarten blänkte den som tusenstjärnor.
Han hade tvättat den. OCH dammsugit den.
Han skämdes över att köra in den på jobbet för att den var så skitig :D

TACKARRRR sa jag :D

De är väl så de ska vara? Jag kör, och använder den till vad jag behöver, och han städar, tvättar, servar och byter däck på den :D

Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Okej :)

2010-11-20 @ 09:24:39
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.har oxå alltid bott i hus innan jag flyttade hit och då jag flyttade hit så tyckte jag precis som dig att det var bekvämt med lägenhet..har oxå ändrat mig...



precis så ska det vara!!! =)

2010-11-20 @ 15:45:41
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0