Hej migrän



Jag har legat inne i sovrummet heladagen. Det är de mörkaste rummet i huset. Där har jag legat men en handduk över huvudet.
Jag har även besökt toan för att spy ett antal gånger.
Nu känns de mycket bättre. Huvudvärken är kvar, men mildare.
Dock är kroppen helt matt efter spyattackerna.

Jag har fått årets migränanfall. Och det är allt annat än kul.
Jag kunde nästan ana att de var nåt sånt som höll på att hända.
Visserligen brukar de bara komma pangbom, och inte huvudvärk i flera fagar innan.
Men allt kan väl inte vara som det alltid har varit, även fast de är så jag önskar vissa gånger :)


Bild

 


Kommentarer
Postat av: Erika - Hästtokig & Viktnedgående Mamma

Ja det har varit några jobbiga dagar. Usch! Men de är sjukt hur sjukvården fungerar idag. Som sagt, inte ens ett enda blodprov!

2010-11-18 @ 14:54:25
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: nadia

SV: Haha, och även fast det tar sådan tid så orkar fjortisarna posta sina djävla reklamkommentarer på min blogg! HATA!



Jag visste faktiskt inte att man var tvungen att fylla i en kod. Har stört mig på andra som har det på sina bloggar :S oopps.. Frågan är om jag nu kan ta bort det och gör det, hur många fler fjortiskommentarer jag får!? Dom publiceras självklart inte, men det är störande ändå.



Men det är himla tur att det är så många som orkar kommentera fast det är så krångligt. Alltid lika roligt att öpnna kommentarerna och se vad folk har för åsikter :)



Får hoppas den där huvudvärken går över snart, låter inge vidare kul..

2010-11-18 @ 15:04:30
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Erika - Hästtokig & Viktnedgående Mamma

Bristningarna är det minsta problemet ;) Dom är värda allt man går igenom för att få föda sitt barn :)



2010-11-18 @ 15:07:47
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Erika - Hästtokig & Viktnedgående Mamma

Jo det är klart det inte är så kul. Men de är som sagt värt det :) Får hoppas du slipper bristningar då när du kommit dit :) kram

2010-11-18 @ 15:13:51
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0