Renoveringen har börjat!

Äntligen har vi tagit kväll.
Jag har s¨fruktansvärt ont i min handled efter all målning :(

Jag är ju sån fruktansvärt optimist... Jag hade ju tänkt att jag skulle bli klar idag. Jag hade räknat lite på de. Men de jag räknat på va ju bara torktiden på färgen, inte arbetet....

Taket var nog de jobbigaste och måla. Så ont i nacke och rygg gjorde de.

Men nu e allt grundmålat 1 gång. Panelen kommer jag grundmåla engång imorn också. Men tapeterna räcker med 1 gång.
Sen blir de 2 laget med den riktigt färgen...

Självklart kommer jag lägga in före och efter bilder :D Dom kommer hamna i min nya kategort Renovering ;)

Nu sitter jag och tittar på Ensam mamma söker. Jag har nyss duschat och färgat håret också.. De behövdes verkligen :D Jag hade ju ca 1 liter med vitfärg :S

Nu orkar ja inte sitta här nåt mer...

Så vi höres imorn!


Kommentarer
Postat av: nadia

Hatar att måla! Det tar ju sådna jävla tid. Vi fock måla fyra lager i alla våra rum när vi flyttade in.. det tog tid. Aldrig mer vill jag se en pensel!

2010-11-07 @ 22:11:58
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Micke

sv:

Ja, då kan det ju börja likna ett kaos. ;-)

2010-11-07 @ 23:04:30
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: jennie

Blää va jobbigt det låter!!!!!!!!

Men du kommer va såå nöjd när det är klart.. längtar redan till före och efter bilder... =D

Hur går det med remissen?? Har du vart iväg än??

Kramkram

2010-11-08 @ 00:35:53
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0