Idag lyxar vi till de med oxfilé och råstektpotatis!

Idag känns de som att de varit en effektiv dag. Och än är den inte slut.
Vi började med att gå upp vid halv 10, Anders gick ut med Zina och jag började göra söndagsysslan tvätta. Skönt! Då slipper jag de imorn.
Efter de blev de frukost, och sedan dammsög jag hela huset. Alla väningar. Anders skurade golven o poff så hade vi ett damm och hårfritt hem ;)
Sen åkte vi till tokstan, Södertälje för att åka förbi Anders gamla jobb, köpa kattsand och åka förbi Jula.
Tanken var att vi skulle hälsa på hos Jonas, men eftersom han inte svarade så åkte vi och köpte en prinsesstårta och åkte till svärföräldrarna och fikade.
Sen åkte vi hemmåt.
På vägen hem stannade vi till där vi brukar släppa Zina. Hon fick springa av sig och vi fick en bra promenad :)
Hon är så himla duktig! Hon kan springa hur långt bort som helst, och roppar man att hon ska stanna eller komma så gör hon det. Det gör mej stolt :)



Nu är vi hemma och har börjat med maten. I dag lyxar vi till de med oxfile och råstektpotatis :)
Efter maten ska vi förmodligen åka till Strängnäs och gå på bio. Vad vi ska se är fortfarande oklart. Om de ens finns nån bio idag...
 

Imorn blir de marknad i Nykvarn. Jag hade velat åka på den i strängnäs, men jag hade ju fått för mej att det var den 23:e. Jag vet visserligen inte ens vad det är för dag. Men så fel jag hade. Den var idag...

Imorn hoppas jag även få träffa min mamma o pappa. Jag hoppas dom också kommer på marknaden :D

Nu måste jag kolla till päran.

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Ajdå det var inte bra att magen blivit dålig. Men man måste ju få unna sig något ibland. God mat ni ska äta (:

Tack. Vi tänkte också gå på bio ikväll, går massa bra filmer nu så ni lär absolut hitta något bra att kolla på :D

2010-10-09 @ 17:14:12
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Anonym

sv.sorry kan inte berätta vad det är för min sambo läser min blogg...men du hittar säkert på ngt själv =) en smart sak är kanske att ge honom en hotellövernattning i ngn rolig stad(för två så klart så du får hänga på) =)



ja men visst mkt realistiska drömmar =)

2010-10-09 @ 21:20:37
Postat av: Erika(jyringen)

tror mitt namn försvann i kommentaren..

2010-10-09 @ 21:20:59
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0