Min nya jacka

Igår köpte ju jag en ny vinterjacka... De blev en Everest... Igen... Nu har jag 4 st sånna... Men de e ju bra med lite omväxling...
Den beiga jag har, ska jag ta till jobbet.. Den är så smutsig så den passar bra där.. Dom andra 2 som båda är röda, ska jag ha hemma.
Den ena kortamodellen ska jag ha som hemma-slit--slängjacka. Och den röda dun ska jag ha som omväxling... :)

Jag hade ju velat ha en Didrikson. Eller en fjällräven. Men Didriksonen som jag ville ha fanns endast i vitt. De är verkligen skitsnyggt, men fy så opraktiskt. Jag ville ha en svart sån. Men de fanns inte.

På Jober, var dom slut. Där fanns bara stora storlekar. På intersport fanns dom inte heller. Varken i södertälje eller skärholmen.
Så då gick vi in på Stadium. Där hittade jag Everesten. På stubinen. Så de blev den som fick följa med mig hem.

Jag gillade verkligen färgen. Grå. Typ.


Suddig bild. I know..



Nu är jag redo för en kall vinter. Köpte ju även en mössa och ett underställ i barnstorlek :)



Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, fin blogg, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur de gick från att jag var livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som 19- åring :) <3

2010-10-31 @ 11:44:42
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Anna Katana

Inredningsprylar är ju alltid svårt att köpa eftersom vi har olika smak vad det gäller den saken. Kläder är svårt med storlek och så. Presentkort i någon fin inredningsbutik kan ju funka som julklapp (:

Har inte bestämt vad jag ska köpa för jacka, jag får helt enkelt gå runt i alla "sportbutiker" och kolla runt. Är ju där de flesta brukar vara tycker jag. Snygg jacka du har funnit iaf!

2010-10-31 @ 12:03:14
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

Allt bra ??? :)



rösta också på min outfit på ellos :)

snälla rösta skulle bli skit glad.

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=563&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



skulle bli skit glad om du skulle göra det och du är bäst så :D

2010-10-31 @ 13:47:09
Postat av: Anna Katana

Ja hon kan ju det :D



Konstigt det där, helt plötsligt blev det lite varmare igen, men jag klagar inte. Hellre lite värme så länge som möjligt (:

2010-10-31 @ 14:00:15
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

vaa nice :D jaa jag bor i ösmo och går på vansta skolan :)

2010-10-31 @ 14:00:19
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är sjukt hur ful blogg du har ?

kolla din header, du håller vafan i en ölburk ?

haha... gud.

du kanske har en rolig blogg, men fixa den lite istället.

alla dina kommentarer är ju från andra som reklamerar ?

ingenting om att din blogg är bra ? för de är den inte.

lägg ner istället, satsa på något annat.

2010-10-31 @ 15:05:56
Postat av: Sandra

Så bra att du tycker att den är ful. SLUTA LÄS DÅ!

Det är INGEN som tvingat dig in på min blogg. Jag bloggar för MIN skull, INTE din skull!

Men är de så att du stör dig så på den så behöver du inte läsa.

Jag är 26 och gillar öl. Drack öl på MITT bröllop. Vad gör de att de är en ölburk?

Jag bbehöver inga bekräftelser att jag har en "bra blogg". Det är inte det jag är ute efter.

Jag skriver för MIN skull och min släkt, familj och vänner som jag inte träffar dagligen.

2010-10-31 @ 16:03:20
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0