Nu sitter vi i bilen, snart hemma efter en...

img_1467 (MMS)

Nu sitter vi i bilen, snart hemma efter en heldag med packning i Katrineholm. Jag Är helt slut o super frusen. Vi har nyss stannat till på stop där jag har köpt en STOR godispåse med massa peacemärken som jag ska gluffsa i mej! Jag funderar på att kanske öppna en skumpa och bara softa med ett glas eller 2. Imorn är de tomtarbete som ska fixas. Jag har fått en hel låda med tulpanlökar som jag ska sätta imorn :) Anders ska rensa ur ena boden. Jag ska även försöka hinna med att måla mitt inte alltför snygga skrivbord som jag fick med mej idag. Men de duger åt mej då de iaf fyller sin funktion med lådor och skåp. De ska nämligen vara nere i gästrummet som även ska användas som mitt hobbyrum. :) nu är vi hemma!


Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Jag bara jobbar hela helgen. Men jag klagar inte (:



Gott att mumsa godis i bilen och tycker absolut att du ska ta lite skumpa till kvällen.

2010-10-16 @ 18:05:36
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Carro

Härligt att ha en lägenhet att inreda :) Snart har jag det också :) Det låter riktigt kul att ha projekt i sin egna lägenhet/hus :)



Svara gärna på min fråga om vilka skor som DU tycker är finast. Din åsikt kan hjälpa mig i mitt köp :)

2010-10-17 @ 00:57:50
URL: http://carro91.blogg.se/
Postat av: ullis

Hahahaha...vi stannande med till på affären o handla en stor påse godis...det är vi förtjänta efter en dags packning :)

2010-10-31 @ 18:00:50
Postat av: Sandra

Jaa verkligen! Hoppas ni hade en bra kväll!

Tack för igår :D

2010-10-31 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0