Supergoda lussebullar! Nu bakas de vaniljbullar!

Nu jäklar är jag inte alls lika depp o orolig som jag var tidigare idag.
Pappa ringde, och ska åka hem. Dom trodde att det kunde vara ett bråck som gått tillbaka igen. Skönt att de inte var nån fara.
Han mådde mycket bättre och nu kunde han dessutom gå.

Mina svärföräldrar var här på besök. DOm hade med sig tårta :D Supergod. Dock va inte mina lussebullar klara än, men lagon tills dom skulle åka blev dom klara, så dom fick med sig en påse hem :)



Dom blev iaf RUSKIGT goda! De rolig är att de ska bli ca 35 st. Men mina är ganska stora (då blir dom inte lika torra) så de blev ca 20-25 st :D Jag använder heller inte all mjöl som de står. De ska vara 17 dl, ev mer. Men jag brukar klara mej på ca 12-13 dl. Då blir dom heller inte så torra.

Nu håller jag på att baka vaniljbullar. Spännande. Jag har ju som sagt aldrig gjort de förut, så jag hoppas att de går bra och att de blir goda.
Men de blir dom säkert... ;)

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Nu har du återigen chansen att bli länkad på min blogg om du hjälper mig med en liten sak! :)

2010-10-24 @ 14:27:09
URL: http://theresestromberg.devote.se
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja ok det var ju smågrejer...verkligen :P



tror jag är frisk nu...för min mage kurrar av hunger när jag ser bilden av lussebullar =)

2010-10-24 @ 14:41:26
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja du det är i varje fall inget jag kan hjälpa med :P



tack för tipsen coachen :P



har du bloglovin? =)

2010-10-24 @ 15:17:35
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahah awesome blogg! Fortsätt med den attityden då kommer du långt! ;D

2010-10-24 @ 15:20:12
URL: http://vildkattan.blogg.se/
Postat av: Anita

Hur kan du hålla dig så smal med alla godsakerna som du äter.Kram

2010-10-31 @ 17:51:11
Postat av: Sandra

hahaha bra matsmältining :D

2010-10-31 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0