Röstat och plockat svamp :D

Söndag igen! Men denna helg som att den var lång... Men de berodde väl på att både jag och älsklingen började våran helg redan kl 10.30.
Perfekt! Så borde de vara varje fredag ;)

Idag har jag självklart varit och röstat! Jag tycker att de är en plikt man har som människa. Röstar man inte, har man heller ingenting att säga till om.
Jag kan bli en smula irriterad på folk som inte tar sig i kragen och går och röstar. Slapptaskar!
Det är ju bara 1 gång var fjärde år man behöver göra det.

Idag efter att vi va iväg och rösta åkte vi iväg och mötte upp Jonas i Järna skogen för att plocka svamp. Jag, Anders och Zina gick där i 3 h!! Jonas gav upp efter 1,5. Han blev tokig på all svamp. Han orkade inte ens plocka dom :D

Jag och Anders körde ett nytt test. Vi rensade all svamp på plats. Det tog såklart lite längre tid, men de var de lätt värt! Nu slipper vi ju sitta och pinas med rensningen :)

Nu ska jag kolla runt i cybervärlden! Och njuta av de sista timmarna av söndagen :D

Kommentarer
Postat av: Jaana

sv: tycker oxå att alla borde rösta, rösta bara inte blankt ;D

jaa just det, svart trumpet ja

Ska försöka hitta lite nästa vecka :)

2010-09-19 @ 16:59:05
URL: http://finskadamen.blogspot.com
Postat av: Fanny

VECKANS BLOGG HAR STARTAT! Var med du också :)

2010-09-19 @ 17:46:43
URL: http://fannyaasheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0