Från ful och obekväm till fin och mysig!

Gud vad de har blåst idag! Jag trodde att bilen skulle åka av vägen när jag var på väg hem från jobbet idag..

När jag kom hem började jag fixa lite smågreher här hemma. Jag plocka lite och dammsög. SKönt att slippa göra de ihelgen.
Jag gjorde även en liten ommöblering i vardagsrummet. Bara en enkel. Lite. Jag flyttade upp våran lapa som stod i vardagsrummet. Där den stod ställde jag Zinas bädd.
Sen tog jag ner min finfina magazine låda.
Nu har jag en myshörna där jag kan sitta och läsa mina inredningstidningar och skvallerblaskor :D


Tänk vad enkelt. Från en ful rätt obekväm "rottingfotölj", blev den väldigt fin och bekväm enkelt med en fårfäll och en fin pläd!


När Anders kom hem från jobbet tog vi en promenad genom skogen som går precis bakom vårat hus. Och rätt som de var kom de 3 älgar skuttande förbi oss. Rätt häftigt! Dom var så nära. Sen stod dom en bit längre bort och tittade på oss. En mamma med 2 fjolårskalvar. Jag tror att de är dom som har besökt våran topm ett par gånger i vintras..

Kommentarer
Postat av: Vinterhagen

Att ormarna vaknar nu tycker jag är alldeles för tidigt, för mig skulle de gärna få somna in för gott...:) Det är värmen som lockat fram dom. Men den var super seg, syrran petade lite på den med en pinne och den rörde sig inte alls. Så de håller nog bara till på riktigt varma soliga platser än så länge. Förra sommaren hittade jag en i trädgården, hemskt!

2011-04-07 @ 21:02:22
URL: http://vinterhagen.blogg.se/
Postat av: evy

haha ja jo det hade det nog! jaha sån där enkel knapp tryck ok :D ja det är ju smidigare då hehe.. :D



hoppas du inte blir stoppad fler ggr då hehe! :)

vad sa din man när det hände då! eller berättade du det?! :) hehe

2011-04-07 @ 22:00:31
URL: http://mybloggnotyours.bloggplatsen.se
Postat av: Sasha

Så mysigt med en liten läsmyshörna :)

2011-04-08 @ 09:35:11
URL: http://sashas.se
Postat av: sofie

fin blogg :)



undrar om du vill hjälpa mig lite. gå in på min blogg så ser du att jag har tipsat om ansiktsmask. och under det så har jag skrivit GANSKA stort ( ;) ) att jag behöver hjälp med att hitta en klänning. om du har sett någon du tycker är fin. kan inte du länka den till mig då? skulle bli så fruktansvärt glad. eller kanske kommentera vad du tycker om mitt tips? :) har du använt den? förlåt om jag störde och tack på förhand. KRAM / sofie



www.nattstad.se/sofiecesarino ' bloggen :)

2011-04-08 @ 14:14:18
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino
Postat av: prinsessanadia

Du har inte glömt att kolla in min smyckessida!? ;)

2011-04-08 @ 18:42:45
URL: http://prinsessanssmycken.se
Postat av: prinsessanadia

Svar: Vad är det för slags namnsmycke du är ute efter? Jag stansar ju inte själv, utan budskapsringarna jag har är köpta med den texten på.



Du får länka hur mycket du vill. Det är väldigt uppskattat :)

2011-04-08 @ 19:47:25
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0