Jag har ganska nyligen kommit hem. När jag...

img_2431 (MMS)

Jag har ganska nyligen kommit hem. När jag hämtade zina från hundgården brukar hon alltid vara väldigt spattig och glad.. Idag var inget undantag förutom att hon drog så in i norden. Hon brukar alltid kissa breve altan och drog sig ditåt.. När jag ser och förstår varför hon drog ännu mer än vanligt så låg där denna lilla super söta varelse och sov middag :)  Nu väntar jag på att Anders ska komma hem och vi (läs han) ska starta grillen.. Jag är svinhungrig!  Btw, min bil gick inte igenom besiktningen.. Den fick avslag på vänster fram bromsrör.. Attans! Eller är de bra? Fe betyder ju att jag återigen får köra Anders nya bil! Han ska nämligen byta bil på måndag ;) inget ont som inte har något gott med sig :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Bra också att de upptäckte bromsröret. Kunde blivit obehagligt annars. :-/

Önskar dig en riktigt bra helg! :-)

2011-04-29 @ 20:55:43
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

kul med valborg? förra helgen påsk, nu valborg... mycket firanden (:

2011-04-30 @ 00:57:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: ooooooooooooooomg

detta är sååå sjukt.. bitchens.blogg.se...? omg, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! hur många år är du, 12 eller? ;) åhgud, fyyfan för bloggen -.-

2011-04-30 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0