Så var valborgsfirandet till ända

Så börjar valborg glida mot sitt slut.. Kvöllen blev trots inga planer helt okej. VI åkte in till Gnesta för att handla gotta tills kvällen skulle komma. Vi hade ju tänkt att bara mysa in oss o filtar framför filmer. Så blev de inte.
Sara och hennes kompis kom förbi lagom tills Anders tände grillen. Dom hade då redan ätit men satt glatt och tittade på medans vi åt.
EFter massa surr skulle vi ta oss ner till brasan. Då Saras kompis hade brutit benet så bestämde dom att dom skulle ta bilen ner för att sedan åka vidare till Järna.
Sagt och gjort...
Sara erbjöd oss plats i baksätet....

Där såg de mer eller mindre ut som en tornado hade dragit igenom... (OBSERVERA SARAS ALKOHOLFRIA ÖL) :)
Men efter lite städ gick de att slå sig ner...
Vi åkte ner till majbrasan som de nästan inte fanns nåt kvar av, så åkte dom vidare.. Dom lämnade av oss där och vi surrade lite med befolkningen som fanns.

Men eftersom jag hade gummistövlar på fötterna började jag ganska snart att frysa... Så vi begav oss hemåt. Och nu sitter vi här hemma. I varsin soffa. Anders framför tv´n och jag framför datorn. Precis i vanlig anda ;)
Snart tänker jag dock gå o knyta mej. Jag är så hiskeligt trött!

Hoppas ni haft en bra valborg, och ni som fortsätter fira; hoppas ni är rejält bakis imorn ;)

Nu ska jag finurla på en ny design :)

Kommentarer
Postat av: Jouline

Hej! ja det va länge sedan som jag tittade in här också faktiskt. Ja vi har nu blivit sambos :) ja visst är det fint med ljust och lantligt. Nu måste jag återgå till jobbet igen, jobbar natten idag nämligen. Hoppas du haft en bra påsk?! och att du mår bra!

Kram

2011-04-30 @ 22:40:10
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Pia - smilinggirls!

Låter som ett bra slut på dagen! :)

2011-04-30 @ 22:46:56
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 13:39:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0