Solen skiner med sin frånvaro

Oj vad hände med vädret idag?
Vart är den där skinande, brännande solen?

Inte h'r iaf.. Den lyser med sin frånvaro... Nu håller den visserligen på att kika fram mellan molnen.. Kanske blir de lite sol idag?

Idag när jag vaknade hade jag hiskeligt ont i huvudet... Migränliknande men ändå inte... Jätte skumt! Andningen var betydligt bättre. Tror att de va för att jag använde min astmamedicin igår kväll...
De är 2 läkare (den ena va han från igår) som säger att jag har astma. Jag har inte astma. Jag vet väl själv..
Jag kunde gå med på att jag har förkylningsastma... För då är enda gången jag använder min medicin... Vid pollen och vanlig förkylning...

Idag när jag satt på kökssoffan för att vänta på att kaffet skulle bli klart, höll jag på att frysa ihjäl! Jag fattade inte hur 17 de kunde vara så kallt! TILLS att jag hörde fåglarnas kvitter väldigt högt... De va ju vi som hade glömt att stänga fönstret igår...
Inte konstigt att de var så kallt... Hade solen visat sig hade de inte alls varit så kallt....


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på dig!

Fin blogg! :)

Jag tänkte bara tipsa om en tävling jag just nu har på min blogg där vinsten är bloggsvar!

Kika in och var med vettja! ;D



www.lillaskrollan.blogg.se



Ha en bra dag!

2011-04-20 @ 10:38:24
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Ja hon e en dobermann...världens snällaste och goaste hund, synd att de har så dåligt rykte.



Här skiner solen idag, du ska se att den snart kikar fram hos dig också ;)

Kram



P:S Du har en ny prenumerant på bloglovin nu ;)

2011-04-20 @ 10:55:12
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Sasha

Solen lyste inte här heller när jag gick upp :o men nu så har den börjat lysa :)



sv; Hehe ja!

Jag sov väldigt gott tills jag vaknade, men vaknade för tidigt, klockan 6.

2011-04-20 @ 10:59:37
URL: http://sashas.se
Postat av: Anna Katana

Tur att det bara var en kopparödla ni fann på dagis. När jag gick på dagis fann fröknarna oss vid huggormsbarn som vi trodde var maskar :( Tur att fröknarna hittade oss innan vi hann göra något.



Haha! Känns ju bra att inte vara ensam om den incidenten i alla fall. Det är så sjukt att man inte känner själv att bikinin åker av.

Låter bra att du bara ta vid sänggång så du slipper mår dåligt av medicinen (:



Kan ju säga att jag också undra vart solen tagit vägen idag.

2011-04-20 @ 11:57:37
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0