Varje morgon när jag vaknar är de en kamp ...

img_2415 (MMS)

Varje morgon när jag vaknar är de en kamp med täppt näsa och nysningar! Jag fattar inte när de ska ta slut! Läkaren ja va hos i veckan sa att ja skulle komma tillbaka efter 1 vecka om de inte blivit bra.. Men dagarna är rätt ok. De e morgonen o kvällen som är värst..  Jag fick låna en bok av mamma :) love it! Här ska inspireras :) nu ska ja dricka upp mitt kaffe för att sedan gå ut o påta i trädgården :) hoppas ni får en fin rödmåndag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: jag tog den rosa-vit randiga dressen. Jag har en helrosa sen innan som jag älskar =)



Ja september va riktigt bra, jävligt bra drag på folk som va där och dansade och sjöng.

vad har du haft för dig i helgen ?

2011-04-25 @ 12:35:39
URL: http://moonzanna.se
Postat av: cissi :)

va med och tävla om bloggsvar i min blogg ! lycka till!

2011-04-25 @ 14:30:04
URL: http://cissiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0