Uppdatering från Thailand

Här kommer en varm liten uppdatering från Thailand :) Hoppas ni har de toppen! Om jag har några läsare kvar vill säga? Idag har vi flyttat in i vårat nya hotel. Helt ok. Vad mer? Känns lite konstigt att hålla på med iphonen när man är på andra sidan jorden.. Men de är trådlöst här så de passar rätt bra. Nu är klockan 20.55 här och vi har redan bonat in oss för natten. Imorn blir de upp tidigt för att få så många soltimmar som möjligt. Vi har varit på stranden hela dagarna och vi njuter verkligen till fullo! Igår var de Anders 30 års dag. De firades med 3 rätters massa öl och drinkar och så tände vi även en hjärtformad lykta. Vi träffade också Kenneth här, en norsk som vi träffa förra gången vi va här. Han hade öppnat sin bar som han pratade om då. Där blev de en heldel alkoholintag och vi kom inte hem förrän närmare 3.. Rätt trötta idag, men dumt o klaga när vi vilar upp oss till fullo på stranden :) Även en hel del shopping har de hunnit bli. N kanske undrar hur de gick med flygningen och min extrema flyggrädsla.. De gick bra! Ja grät inte när vi klev på! Dock kom de några tårar pre is vi starten. Men de bjuder ja på ;) En muppkille som satt lite längre fram i planet ställde till med en del scener. Han började bråka med han som satt bakom honom. Han gick även in på toa och rökte. Jag tyckte att dom lika gärna kunde skicka hem honom igen.. De var en heldel turbulens när vi kommit halvvägs. Då trodde jag att min sista stund var kommen. Jag höll Anders krampaktigt i handen och handsvetten flödade :) Nu ska ja kolla in fejjan. Hoppas ni har de bra! Hörde rykten om att snön började försvinna i uppis. Jag hoppas snön är helt borta när vi kommer hem. Nu vill jag ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart!

2011-02-28 @ 15:03:31
Postat av: Hanna

Vännen, skönt att flygresan gick bra! Jag vill ha hem dej hel..! Jag är så avis på er som latar er vid stranden och dricker alkohol. Hoppas ni är bruna och fjälliga när ni kommer hem. De kommer ta tid innan snön försvinner här, men den är påväg eftersom att de är varmare.. =)

Sköt om er.

Massa kramar

2011-02-28 @ 16:36:40
Postat av: annsoh



Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-03-01 @ 03:41:18
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0