22 påsar med fröer :D Nu är de vååååååååår!

Idag har jag haft rejäla vårkänslor! De riktigt pirrade i kroppen när jag vaknade imorse. Jag hade ställt klockan på 8.00 för att inte sova bort hela dagen.
Döm av min förvåning när jag slog upp mina blå klockan 7, och var hur pigg som helst! De lös in mellan rullgardinspringan, vilket gjorde att jag snabbt som tusan flög upp ur sängen.

Jag börjar sakta men säkert få min "borta bra, men hemma bäst" känsla. Inte riktigt än har ja den.. Men snart...
Jag längtar tills imorn då jag ska jobba. Jag saknar alla barn och all personal. Jag kommer med ny energi och ska nu smitta ner mina kollegor med den ;) Tror de kan behövas :D

Idag har jag varit till gnesta och köpt fröer... MASSA fröer... Dyrt blev de också... 530 spänn, så nu jäklar hoppas jag att de ska bli fint och gott :D



22 påsar :D

En sak som jag köpte var pelagoner på frön! De ska bli otroligt spännande och följa dom.. OM de nu blir nåt. Man kan aldrig vara säker...

Så nu står de lite drivhur lite varstans i huset :D


Idag när jag åkte till Gnesta plockade jag fram min skinnjacka :D Jag säger ju de, jag har haft världens vårkänslor idag! Jag har varit på sprudlande humör! ;)

Måste vara för att våren verkligen är på väg.... Vi har ju till och med fått snödroppar och gulsippor?





Trots de är de rätt mycket snö kvar... Och de dröjer nog ett bra dag innan man får börja klippa gräset....

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Oj det var en hel del snö ja. Kul att du har haft sådana sprudlande känslor trots all snö. Man blir ju så mycket gladare när våren kommer (:

Sågpå vädret nyss och det skulle bli strålande sol och 6-8 grader här imorgon. Jag klagar verkligen inte :D

2011-03-14 @ 20:39:04
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Erika(jyringen)

om int annat så smittas du med vårkänslan :)

sv.ska prova zumba igen,ska bara hitta ngn jag kan locka med mig :)

2011-03-15 @ 18:55:15
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0