En stor tomhet och ledsen i ögat..

En stor tomhet och en jäkla stress!

Jag söker massa massa massa jobb just nu.. Fick höra idag att som de ser ut nu så kommer jag inte få förlängt i höst...
De suger verkligen hästballe!
Jag älskar mitt jobb, barnen och mina kollegor. Jag är inte redo att sluta än. Jag har fortfarande så himla mycket jag vill göra, lära och utveckla!

Kommer jag någonsin få ett jobb som jag trivs så bra på? Som de är nu känner jag verkligen glädje att åka till jobbet varje morgon. De e inte alltför ofta man gör de.. Jag har bara haft den känslan då när jag jobbade i Stockholm på en privat förskola.
Samma känsla har jag nu.

Jag älskar mitt jobb! Å nu e de inte lång tid kvar där :'(

Pg. a Denna stress- att förmodligen bli arbetslös till hösten, har fint nog gett mej min magkatarr tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Nu fick jag din kommentar i alla fall (:



Haha konstigt, är ju ändå bara 9 år sen. Eller bara och bara, märks att man börja bli äldre. Hmm.



Nä, ska det? Vill inte ha mer snö nu!!



Nej vad tråkigt om du inte får vara kvar. Hur länge har du varit där? Förstår att det blir stressigt och oroligt. Fy vad trist. Hittar du några roliga jobb att söka då?

2011-03-17 @ 20:21:48
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0