Freedombeach och pencilin

Här är allt fortfarande underbart!
jag har di k fått 51 myggbet. Ordagrand 51. Jag va tvungen att räkna dom. Bara 28 av dom är på ena benet.
Jag har nu fått pencilin för dom och antiinflamatorisk salva som ja ska smörja med.
Heeej dengfebern nästa??
Pyttsan! Denna gång ska ja hålla mej helt frisk efteråt. Förra gången vi kom hem blev ja ju toksjun och blev i lagd på sjukhuset över 1 vecka.
Jag blev då även avrådd att åka till Thailand på 5 år. Men här e ja nu. 3 år senare. De är ju nästan 5 år.

Idag har vi varit på en helt underbar strand. Freedombeach. Vi tog taxi dit. Dock fick vi gå nerför världens stup som va kilometer lång. Vi fasade för att behöva gå uppför hela. Som tur var fi k vi erbjudandet att ta en longboat tillbaka. Taget!
Ja har varit lite skeptisk till longboats, ja tycker dom ser rätt fallfärdiga ut. Men hör o häpna så va de riktigt behagligt!!
Mitt i allt solande, badande och snorklande började de att spöregna!! Men vad gör de? Vi badade ändå och 20 minuter senare sken solen som aldrig förr.
Idag har vi bränt oss. Inte alltför kul då vi ska till raya Island imorn. Båt dit och massa snokling!
Trots min enorma hajskrä k funkar de rätt bra. Man behöver inte simm alltför långt ut.
Idag stod vi med vatten till midjan och matade fiskarn. otroligt häftigt och se hur mycket fiskar de kom. De var som att simma i ett akvarium!

Nu ska jag ta och göra mej klart för sovning!
Hoppas ni har de bra där hemma och att snön är borta!! Jag har beställt vår när ja kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

låter som att ni har en underbar semester(bortsett från myggen) fortsätt och njut! =)

2011-03-07 @ 18:31:27
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Sasha

Oj jäklar så många, jag skulle dö av 51 myggbett!

2011-03-08 @ 07:15:25
URL: http://sashas.se
Postat av: Anna-Karin

Det låter underbart :-) här är det faktiskt fint väder :-) blå himmel och sol. Bli inte sjuk nu.. Amanda väntar ju på att träffas :-)

2011-03-08 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0