Underbara make!

Oj vad de har snöat idag! Trodde inte de skulle komma sååå mycket... Men förmodligen har de varit varmare här än på den högsta punkten i Thailand. För där har de bara varit +3 grader... De har kommit in nån vintervåg där... Jätte konstigt...

Idag när jag kom hem fick jag börja med att skotta mej fram till dörren.. När ja kom in började jag med maten... De va tacos som stod på "listan". Såå jäkla gott!
När Anders kom hem hade han med sig en stor och tung påse. Så sa han: - Älskling, jag har köpt en sak till dej. Jag sken upp som en sol. Jag älskar när han köper saker till mej :)
Å vet ni vad de var.... Nåt som passar perfekt en fredagkväll som denna... 3 kg godis :D



Å vet ni vad som fanns där i....
joo...

Blåa grodor som smakar PRECIS som blåfisk!! L Y C K A

Nu ska ja svulla godis!
hoppas ni får en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

tack för det inlägget!! här sitter jag och är jätte godis sugen å så kommer man förbi din blogg...å int delar du med dig...



sv.inte så lite störd kan jag lova :P

sambon håller med mig och säger att det är du som bor långt borta! :)

2011-03-18 @ 21:55:25
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh så gulligt! :)

2011-03-19 @ 09:33:31
URL: http://swfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0