Vems personlighet kommer hon få? Och helgens planer. Typ

Äntligen helg!

Jag hade sett fram emot att få lägga mej på soffan och sova lite.. Men så blev de inte.. Jag var helt enkelt inte så trött..
Jag fullkommligt älskar att sova en stund på soffan. De finns inte mycket bättre än de när de gäller sömn...

Idag är de ju våffeldagen också.. Vi käkade våfflor till mellis på jobbet. Jag åt massor och var allt annat än hungrig när jag kom hem. Jag har fortfarande inte blivit hungrig.. Vi hade planen att äta löfbiff, pommes, beasås och sallad idag.. Men så blev de inte.. Istället blir de endast pommes...


Imorn ska Anders åka på 12 års kalas. Jag ska inte med då jag inte vill smitta ner dom. Istället ska jag ta mej till Hedlandet och stros runt. Dom hade nyinvigning idag :)
Jag hoppas jag hittar nåt. Jag är inte ute efter nåt speciellt egentligen... Elle joo.. En tavellist. Jag har 2 st korta men skulle vilja ha en lång.. Eller iaf längre..
Annars får ja se vad som får följa med mej hem.. Tror inte dom har tavellister där.. Karlsson hade, men inte vita.. :(

Idag har min vän Hanna varit på 3D UL :D Underbart! Den lilla tösen ler på bilden hon skickade till mig :) Bilden påminner om Stengubben i fantastic four :D Då menar jag såklart inte modellen, utan själva bilden :)
Dock ville ja inte lägga ut den på bloggen eftersom jag inte har frågat min vän, hon har heller inte lagt ut nån på sin blogg... Men jag kan lova att de kommer bli en söt rackare.. Dock undrar jag verkligen hur henners personlighet kommer bli.. Lilla Lindström är seg och Hanna är snabb. Hanna är mer lik mig, med att vill få allt gjort på en gång. Inte vänta. Helst skulle de vara klart igår. Så e hon, mendans Lilla Lindström mer är (vad jag fått för mej iaf) De kan vi göra sen, de löser sig, planera behövs inte... Hanna vill ha allt under kontroll. Därför undrar jag hur deras lilla tösabit kommer bli :D
Istället för en bild på bebis så bjuder jag på en bild från förr ;)



Usch nu e de den där hemska människa Sean-Banan på 3 an.. Jag klarar verkligen inte av människan!

Idag köpte jag mina favorit blommor.. Såg att dom även håller på att komma upp i rabatterna.. Även genom snön... Snart blir de kompostgaller eller nåt för att inte rådjuren ska äta upp dom...
Förra året lät dom visserligen bli mina tulpaner, men nu har jag ju planterat fullt med dom i alla 3 rabatter.. De kan ju vara mer lockande än bara några enstaka...


Nu blire mat!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ha en riktigt bra helg! :-)

2011-03-25 @ 20:08:42
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du har så rätt, fast Kristian tar tag i saker mer än vad jag gör. Jag är mer ivrig och han mer praktiskt kan man säga. :) Barnmorskan frågade idag vem av oss som är envis då klimpen vägra ta bort handen från pullan, vi alla ropa i kör att de va jag! :) Skit snygg bild på dej och mej ju! Puss

2011-03-25 @ 20:09:13
URL: http://hannapluttpanna.blogg.se/
Postat av: sanna

FÖRSÄLJNING PÅ BLOGGEN, KIKA IN OCH DU KANSKE HITTAR DITT PLAGG BLAND DE 39 PLAGG JAG SÄLJER, MASSAVIS MED MÄRKESKLÄDER, ADIDAS TRÖJOR OCH MASSVIS MER! KIKA IN.



HTTP://NATTSTAD.SE/SANNAWENDEL



http://www.blocket.se/goteborg/Klader_for_tjejer__studentklanning__trojor_32803425.htm?ca=15&w=1

2011-03-25 @ 20:58:00
URL: http://nattstad.se/sannawendel
Postat av: Sasha

Jag åt också våfflor idag =)



sv; Jag har ego woman hemma också, och ska läsa den när jag läst ut ego girl :)

2011-03-25 @ 21:50:47
URL: http://sashas.se
Postat av: feztis

Tack detsamma!

2011-03-26 @ 07:28:23
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Sasha

sv; Ja det blir man verkligen, jag orkar typ bara 2 sen så är jag proppmätt.

Det ska jag göra :)

Hoppas du får en underbar Lördag =)

2011-03-26 @ 11:31:03
URL: http://sashas.se
Postat av: Anna Katana

Tack. Jag älskar också min kappa (:



Tål inte heller Sean Banan, usch! Hoppas du får en bra helg nu!

2011-03-26 @ 13:28:41
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0