Dobbedidoo

I lördags va jag och Hanna ute på Eknäs och grillade me hennes syrra, hennes pojkvän och deras kompisar... De va jätte mysigt, men vid 12 så dog hela festen, då gick vi ner och badade och bastade... De va as varmt i vattnet..

På onsdag e det Bandit fest.. *Lovley* men ja tror inte att ja ska gå.. =( fast jag vill ju det skit mycket.. Takida ska ju spela där.. Men jag har inte ett enda ruttet öre.. Och jag kan inte låna av nån heller... Det suger!

På fredag e det midsommar =) faan vad kul det ska bli hoppas jag! Då ska jag och Hanna ut till Eknäs igen.. Det kommer vara hur mycket folk som helst.. Jag tror att dom har räknat med ca 150- 200 pers... Då ska vi grilla, dansa runt snoppen, leka lekar och festa så in i bomben=)
Jag undrar vilka som kommer komma dit, om de e samma människor som va där på kräftskivan.. Aja det spelar ju ingen roll.. Det kommer säkert bli hur kul som helst... Det e ju bara roligt och träffa nytt folk...
Fast jag hade ju jätte järna följt me mina bitches  till Värmdö, och kolla på när Rickard och Mange spelar... Men men... Det går ju fler tåg...

Idag när jag va inne på telgebostäders hemsida, så hade jag fått 3 lägenhets- erbjudanden.. *LOVLEY* men dom e typ 200 dyrare än den jag har nu, så jag måste ringa och smöra lite för soc så att dom går med på att betala den...

Idag ska jag åka hem till mitt lilla krypin.. Va ju inte direkt igår man va där... Men jag har lite beslutsångest om ja ska ta med mig Doris hem.. Men jag vet ju inte om jag ska åka tillbaka till mamma o pappa snart igen... Det e ju så långtråkigt och bara va hemma utan balkong.. Då blir det ju bara att jag sitter inne hela dagarna.. Anna-Karin e ju hos hennes syrra och hjälper henne med barnen, och Lisa jobbar ju typ hela tiden.. Men men.. De sket man ju i...

Imorn ska jag på anställnings intervju... Men de e bara extra jobb på helger.. As bra eftersom jag ändå börjar plugga 3 juli...

Nu ska jag börja packa ihop mina saker så jag kan åka hem när pappa kommer, för han ska skjussa hem mig och Doris..
OVER AND OUT!

Puss
Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0