Skit...

Hallå där!!


I onsdags va vi på Bandit festen på Harry B James.... Så jävla kul.
Och när jag för en gångs skull har med mig kameran och har kortat as mycket, då e de klart som faan att jag tappat min kamera.. SUCK!
Lagom nu när vi ska åka ner till Sweden Rock me... Då kommer jag bli kortlös.... Faaan vad irriterande!!
Jag tror att jag har glömt den på Max eller i taxin.... Men de e ju inte direkt så att nån lämnar in den om dom hittat den... Skit samma nu e den borta o kommer inte komma tillbax!

Idag ska jag träffa en gammal barndoms kompis, vi ska ut o ta nån öl här i Nynäs och snacka lite skit, det gäller ju o passa på nu när man e här, de e ju inte allt för ofta man hälsar på mamma och pappa..

Snart åker vi ner till Sölvesborg för o gå på Sweden Roch festival... Fan vad kul det ska bli! Vi ska bila ner dit redan på måndagen och åker hem på söndagen... LOVLEY!!

Åhhh jag har kommit in på en utbildning, as kul, så 3e juli blir det sittande vid skolbänken igen... Roligare har man ju varit med om, men jag måste ju ha en utbildning...

Nu ska jag luncha me mamman och pappan...

Seee yaa!!

Rock on

   Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0