ÄLSKADE SNÖ!!

Ja o Prinsen

Tjooo heeej!!!

Faaan vad lovley! Idag fick ja o Andreas sakerna som vi beställde =) faaan va skoj!
Idag har jag sökt jobb hela dagen... Ja hann inte till skolan, för ja va tvungen o ringa en del samtal, bl a till kommunal o försäkringskassan.. Så därför har jag varit hemma hela dagen.. Men de gör ingenting, för vi skulle bara gå igenom några frågor som vi svara på förra veckan..

Igår va ja hemma själv.. Jag har inte varit de på 100 år.. Faan de va as skönt.. Jag gjorde absolut ingenting. Förutom o städa, tvätta o diska.. Sen titta ja såklart på dom desperat hemma fruarna.. De e ju såå jävla bra!! Synd bara att de va sista avsnitten för säsongen... Men de gör ju ingentng, för ikväll börjag ju OC... Faan va kul... Men jag kommer inte iåg ett smack av vad som hände sist..

Guuud så härligt me snö!! Hoppas att de ligger kvar.. Nu ser man knappt gräset o asfallten längre.. Jag älskar snön! De e roligast om man jobbar på dagis samtidigt som de e snö.. För då kan man ha snöbollskrig me barnen, göra snöänglar och åka massa pulka.. Klart man kan göra det om man e själv också, men de e mycket roligare o göra det när man ser att barnen blir så glada.

Nu ska jag kolla lite på tv!

Puss o hångel
Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0