Vadan?

78073-17


Jag vet inte vad jag ska göra längre.... vi bråkar nästan 50 % av den tiden som vi träffas... Faan asså de funkar ju inte.. Jag börjag tvivla på om det kanske e så bra att vi träffas.. Jag menar, ingen mår ju bra av att man bråkar.. Visst jag älskar honom, men ibland måste man faktiskt tänka på sig själv också...
Men men... Vi får väl se hur det här slutar...

Förra veckan var jag på 2 anställningsintervjuer.. En som verkligen verkade skit bra... det vill jag verkligen ha... sen den som jag va på i fredags var rena mardrömmen... Värsta häxan till chef... Så jävla otrevlig..
Där vill jag verkligen inte jobba... Stugan va en barack som låg på en fotbollsplan... Kul place... Öhh... NOT!

Nu ska jag äta min pizza som jag gjort!

See  yaa!

Love Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0