Dessa satans ex!!

Nu jävlar e ja piss förbannad!! Fan vad jag hatar EX!!!!!!!! Inte mina utan hans!! Den där jävla Emma! Kan hon inte bara gå och dö? Bara en liten undran lixom...
Han säger att han hatar henne, att han inte vill ha någonting med henne och göra.. Frågan är då... VARFÖR HAR HAN RINGT TILL HENNES MOBIL FRÅN HANS HEM TELEFON??? Och vem faaan e Anna Svensson??

Fan jag känner mej bara som ett stort jävla frågetecken med en stor klump i magen.... Sara tycker att jag ska lämna honom innan det går för långt... Lättare sagt än gjort...

Nä nu ska jag väl sluta grubbla över det, och ta tjuren vid hornen när han kommer hem...

Mitt mest använda ord just nu är FAAN!!! Så jag fortsätter ett tag till med det!

FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!! FAN!!

OVER AND OUT!!

Puss Piss Of Bitchen

Kommentarer
Postat av: Piffen

De e inte lätt när de e svårt stumpan..! Lider me dej... Puss Piffsan

2006-10-07 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0